dilluns, 28 d’octubre del 2013

MONOGRAFIC SORPRESA PER UN GRUP DE BOGES!!!

Ja fa un temps que amb tot això del patchwork , dels blogs, de la Dear Jane... no deixem de coneixer persones.... i mica a mica es van formant cercles de persones més afins...

Es un dels "danys colaterals" que tenen les aficions... jajajajaja

Bé, donç arrel de tot això, fa unes setmanes un grupet d'amigues, ja en podrem dir així... vam demanar a les noies d'Authen-tic si ens volien montar un monogràfic per un grup... clar que tot va començar en broma... però l'Anna i la Mar que s'apunten a cualsevol "sarao" no s'hi van pensar gens ni mica...

Només ens van possar una condició: "SERIA UN MONOGRAFIC SORPRESA"

La sorpresa va durar setmanes.... la única informació que vam conseguir treure'ls va ser que treballariem amb franelles i a màquina... res més!

Així que ja ens teniu a les 10.00 del matí d'un dissabte cualsevol, totes cap allà ben encuriosides. 

La proposta va ser molt maca! Com no podíem esperar menys d'elles!

Es tractava d'un bloc floral d'aplicació a màquina amb festó!

Jo vaig aprofitar per estrenar els meus fils Valdani... ja en tenía moltes ganes... i els guardava per una ocasió ben especial!







Clar, tant punt ho vaig veure, vaig decidir que sería un coixí per acompanyar la meva nova manta de franel.les que ja tenía cuasi a punt d'acabar!




 I ja podeu veure quin raconet que m'ha quedat... em sembla que aquest estiu no tindré ni gota de fred!

Espero que us agradi. 

Moltes gràcies per seguirme. 

Cesca

9 comentaris:

  1. És preciós. Haig de dir que quan vam descobrir el tema del monogràfic, vaig dubtar que la meva màquina fós capaç, però es va portar molt bè.
    A veure si ho puc acabar aviat. No es mereix tenir-lo guardat a una bossa.

    ResponElimina
  2. Uaaau!!! Quina monada!!! És genial!
    Estic de sorteig reina!
    Petonets

    ResponElimina
  3. Molt maco!!!
    Tens un racó ven acollidor
    Petons
    Marta

    ResponElimina
  4. T'ha quedat maquíssim, el coixí, i el raconet sobre tot. Felicitats guapa!

    ResponElimina
  5. Que maco Cesca tot plegat!! I com vam disfrutar del dia oi??

    ResponElimina
  6. Wowwwww! quina monada! m'encanta com ha quedat, genial!

    ResponElimina