dijous, 15 de maig del 2014

La Shopping Bag

Hola a tothom, 

Les que seguiu al TM  i la Cristina del  NO PARIS DE COSIR, ja debeu saber de que us parlo...

Hi ha tota una febre de fer bosses.... i com no podía ser d'altre manera entre el tutorial de la Cristina i les teles del TM, vaig caure a la tentació...

De fet, fa molts anys que menjo de carmanyola i vaig estar pensant de cosir una lunch bad., (una bossa per portar el dinar), però vaig pensar que sempre acabo portant amunt i avall més coses que no pas la carmanyola, i com sempre va bé tenir espai em vaig decidir per la Shopping Bag. 

Vaig triar una tela de hexagons molt xula, i amb les indicacions del tutorial de la Cristina, en una estona va estar feta!



Estic molt contenta amb aquesta bossa, us animo a totes aquelles que no la tingueu a fer-la, n'estic treient molt de profit!

Fins ben aviat!

Cesca

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada