diumenge, 13 de juliol del 2014

Preparant l'arribada de l'Èric

Cada día queda menys per l'arribada de l'Èric. En unes setmanes, no gaires.. ampliarem la familía, i es clar... després de tant anys sense nadons a casa estem tots molt il.lussionats , així que tots estem inmersos en una febre de preparatius.

Jo no podía ser menys, així que els he cosit algunes cosetes que us aniré ensenyant mica a mica.

Havia vist per la xarxa les aplicacions de Nanuk, i la veritat és que les trobava molt divertides i vaig pensar que utilitzar-les per guarnir uns bodis, podría ser molt pràctic i simpàtic!








Espero que us agradi, ha esta molt facilet i divertit de fer!
Fins ben aviat, tinc més cosetes pendents d'ensenyar-vos per l'Èric.
Cesca

3 comentaris:

  1. M'encanta Cesca.
    M'agrada molt el nou aire que has fet al blog...aquest quilt a la platja, ummmm, hi aniria volant!!!!

    Petons i que passis molt bon estiu!!!

    ResponElimina